Malesef bende bu çok erkdn basladı 18 haftalıkken başladı yürüyemez olmuştum hem kalça kemiğim hem öndeki genital kemiğim sancısı durdurmuyordu acile gittik gecenin birinde olacak ya acildede gerizekalı bir doktor varmış bana doğumun basladı demez mi eşim az kalsın dövüyordu düşük yapıyorsun dedi sonra çatı muayenesi bile yaptı gerizekalı o gece dahada sinir olarak eve geldim sadece parol serum taktılar diğer gün kendi doktoruma gittim ultrasonla baktı bebek iyi ağrı senden kaynaklı geçmezse fizik tedaviye göndericem dedi şuan 22+3 üm hala geçmedi özellikle sabit uzun süreli iş yapınca ağrım çok oluyor uzun süreli oturmak yürümek hareketsiz kalmak gibi Tekrardan gidicem doktora dayanamaz hale geldi çünkü