kuzucukyolda Arkadaslar ben 5+6 dayım burada aynı haftada olanlarla konuşabiliriz bu şekilde herkesin gamileliği nasıl geciyor öğrenmiş oluruz Sizde belirtiler basladımı ben cok acıkmaya basladım başım dönüyo arada ve bugündr şişkinlik var sizler nasılsınız
moraviss kuzucukyolda ben de altıncı haftadayım cumartesi günü kalp atışını duyacağız bebeğimizin inşallah bugün ilk defa aşerdim on gün önce bir iki gün mide bulantım oldu ama şuan genital ağrım var hafif sadece
Hamileanne kuzucukyolda ben yeni öğrendim 4+1 halsizlik var şuan sadece bide bi hafta önce canım limon çekti öyle anladım hamile olduğumu bu arada 3.gebeliğim Allah nasip ederse
yumamiii kuzucukyolda ben de 5+3 üm aşırı iştahlıyım 2 kg almışımm:) kasık ağrısı mide rahatsızlıkları vw inanılmaz halsizlik mevcut 🥹
Lavina kuzucukyolda bizde 6 haftalık oldu arada midem bulanıyo ama daha başlamadı sanırım öyle pek hisetmedim daha bakalım hayırlısıyla rabbim kucağımıza almayı nasip etsin 3 bebeğim bu arada sağlıkla gelsin doğumuda kolay ve çabuk olsun bütün hamilelerimizin 🙏
Bademes Merhaba bende 5+5 oldum düşük tehlikem var kanama gördü rahimde doktor keseyi gördük progestan kullanmaya başladım. Bulantılar devam ama 2. Hamileliğim ilki kadar kötü değil inşallah sağlıkla kavuşuruz hepimiz
kuzucukyolda moraviss Bademes ben 7-+5 im ve bugün leke gibi kanamam vardı bazıları normal diyor bazılar cok yorulunca olur diyor bilemedim acaba düşük tehlikeaimi
Elifnrcn Bizde 8+5 olduk an itibariyle kısmet olursa temmuz annesiyim çok heyecanlıyım sürekli olan mide bulantım yok çok şükür bazen geliyor bazen uğramıyo bile ama halsizlik çok kıpırdayasım bile gelmiyor haa uyku kısmını söylemiyorum bile😂😂
Mht- Benimde 5 +4 üçüncü gebeliğim henüz gtmedim doktora ilk iki gebeliğimdede herhangi bir bulantım kusmam olmamıştı bundada yok şimdilik sadece sırtım ve belim ağrıyor
6112022 9+5 haftaligiz bizde ikinci hamileligim Allah nasip ederse temmuz ortalari gibi görünüyor doğum
gizemnsmsk 6+3 haftalığız 5+5 te kesemizi gördük. Uykusuzluk yaşıyorum genellikle.Mide bulantım hafif var
Yenigelin5206 7+5 ikinci hamileliğim çok şükür mide bulantılarim az az var bende temmuz annesi oluyorum sezaryan olduğum için ne zaman alır bilemiyorum inşallah bayrama denk gelmeyiz 😅🫶🏻
moraviss kuzucukyolda benim doktorum kanama kahverengi kaldığı kırmızıya dönmediği sürece risk oluşturmaz dedi
Ayezhanim kuzucukyolda benimde.koku hasasiyeti bide bir depresyon hali var canım.skliyor biraz uykulu halim var ahir yorgun huysuzum
Peri-2023 Merhaba, son adet tarihine göre 5+2 yiz. Ancak dün kötü haberler aldım. Biraz lekelenmem oldu hastaneye gittim beta hcg istediler. 2 gün önce 756 olan değer 565 e düşmüş 😕düşük ya da dış gebelik olma olasılığı yüksek. Biz keseyi henüz görememiştik dün de baktılar göremedi doktor. Siz böyle bir şey yaşadınız mı 😕
Bademes Benimde canım sıkıldı bgn kontrol vardı normalde 7+3 üm ama 6+4 gibi görünüyor 2 haftadır içerde kanama alanı olduğumiçin progestan kullanıyordum kalp atışını hala duyamadık pek iç acıcı konuşmuyor doktor başka doktora mı gitsem bilemedim kanama alanı baya küçülmüş ama bebek geriden geliyor dedi sizce ne yapmalıyım
arirangg kuzucukyolda Ben 9+3. Haftadayım. Temmuzun sonu gibi görünüyor nasipse. Senin haftalarında ben de çok acıkıyordum. 6+0’da bulantılar başladı. Bulantı ilacı iyi geldi ama yine de iştahım yok.