Gece_mavim0 Kızlar bebeğim 6. Ayını doldurdu kundak yapmadan uyutmam mümkün olmuyor elleri ile sürekli gözlerini kaşıyor yüzünü çiziyor elini hiç indirmiyor bu yüzden de kundak yapıyorum anca öyle uyuyor bunun zararı var mıdır ne yapmam gerekiyor
asuyalin Gece_mavim0 alışkanlık olmuş bayağı, benim oğlum altı aylıkken sere serpe döne döne yatıyordu 🤷♀️
girl_boy_annesi Gece_mavim0 ben 10 aylık olana kadar yarım kundak yaptım sonra yavaştan bıraktık yarim kundak zararlı değil