Kubras4 Merhaba 5 haftalık hamileyim karnımda şişlik var sanki patlıcak gibi pantolonlarım sıkıyor normal mi
butterfly35 Kubras4 bende de hep vardı normalmiş canım gaz ilacı kullanıyorum 12.haftadayım hala şişkinliğim var canım