Kızlar 38+1 bugün alttan muayene oldum hastaneden çıktığım da birşeyim yoktu akşam üstüne doğru bel ağrısı ve hafif kasıklarıma ağrılar grip çıkıyor lekelenme olabilir dedi daha doğuma var dedi doktor fakat bir lekelenme olmadı ama bel ağrısı ve kaşık ağrısı var sizler neler yaşadınız ??