Arkadaşlar bugün acile gitmiştim bir problem yokmuş çok şükür ama aklıma takılan bir şey oldu sormak istedim sizlere.Hastane aynı fakat akşam gittiğim için kendi doktorum değildi yani başka doktor ve ultrason cihazı tamamen farklıymış yani benim doktorun cihazı daha kaliteliymiş.Bebeğin kilosu bugün 1660 çıktı fakat 10 gün önce 1635ti yani neredeyse hiç almamış sizce cihaz ve doktor farkından mıdır?yoksa bir sıkıntı mı vardır?Tabii Salı günü kontrolümde doktoruma sormam daha net cevap olacak ama sizlere de sormak istedim belki böyle bir durum yaşayan veya bilgi sahibi olan vardır