Hs4523 Arkadaşlar gratise giden varmı bugün baya indirim var diyorlar Bebek ürünleri vs varmı acaba ??
Fatmasnny Hs4523 bindirimin üstünden indirim yapmışlar. Alacağım şey watsons da daha ucuzdu indirim olmamasına rağmen. Bende watsons dan aldım. Biraz stok eritme politikası gibi geldi bana
glam Bebek ürünleri var ama ben daha organik şeyler tercih ettiğim için almadım hiç oradan. İnanılmaz izdiham var, başka şeyler aldım indirimli fiyatlar süper
Edddaaa glam biomed diye bi marka var gitarist ye satılıyor içeriği çoook çoook iyi aklınızda bulunsun bebek deterjan markası
Engineermom lierac catlak onleyici jel aldim ben kendime gerisi genel ihtiyaclar su goruldugu gibi alinanlar :)
AvBurcu Ben ıslak havlu stoğu yaptım resmen, bebek pişik kremi, bebek şampuanı, bebek deterjanı aldım
Cigdem61 Bebek ürünlerini oradan almayacağım ama benim kendi şampuanım sadece gratiste satılıyor. Gidip alayım dedim aman Allahımmm kapıdan giremedim hemen çıktım resmen izdiham :)
Alvida @Fatmasnny kesinlikle katılıyorum size.Eski fiyatı şişirmişler onun üzerinden %50 indirim yapmışlar
Babydr Ben gittim hamile oldugum içinde bazı kişiler öncelik tanıdı müşterilerden beni öne aldılar böyle iyi insanlarda hala var ben sebamed bebek şampuanı aldım 20 tl ye düşmüş bebek pamuğu aldm 5 tl ye desitin mor pişik önleyici krem aldım oda 30 tlden 15 tl ye düşmüş ama sebamed şampuanda pişman oldum kızlAr ya nevbornda değildi ilerleyeb aylarda kullanırım artık napıyım
Evremanne Kapıdan bir adım atıp geri çıktım öyle kalabalık varki millet dipdibe biri karnıma çarpar dirsek atar vs diye korktum açıkcası
Bilgenizamo Hamile olduğumuz için kasanın yanına gidip, hamileyim diyebilirsiniz. Sıra beklemenize gerek olmayacak, gratisin genel çalışma şekli bu.
Babydr Bilgenizamo valla kasada söledim canım ama kasadaki kızlar izin almanız gerekiyor diğer müşterilerden dedi
Minnakkkk Insanlar cıldırmıs gıbıydıler 😀 eşim gel şampuan alalım dedı gırdık nefes alınacak gıbı degıldı çık çık dayanamıcam dedım 😀😀😀sankı bedava gıbıydı vala