Kızlar ben normalde alaturka tuvalet kullanıyorum ağırlaştığım için klozete geçtim ve idrarımı yaptığımda çok az bi köpürme görüyorum normalmi bilmiyorum daha önce klozeti kullanmadığım için köpürme normalmi bilmiyorum öyle çok fazla değil zaten hani suyu çok fazla açarsınız ufak bi köpürme olur ya onun gibi ben yinede bi korktum intenrttede kötü kötü şeyler yazıyor