Narinsuu benim kendi doktorum ilk dozu 20. Haftada 2. Dozu 1 ay sonra yani 24. Haftada vurdurmamı istedi. (Sağlık ocağında ki hemşirem, tek doz vurulursan her gebeliğinde vurdurmak zorundasın, 2 doz vurulursan diğer gebeliklerinde vurulmazsın dedi, doktoruma sordum 2 doz vurulmam gerektiğini söyledi)