Shnemine momlife_7 tansiyon düşüklüğü dedi benim doktorum. Benimde başım çok ağrıyor. Bir de sürekli bir şeyler yemeye çalış. Ben biraz aç kalsam geç kahvaltı yapsan daha çok midem bulanıyor ve baş ağrım geliyor.