Sinemxx ben hamileliğimin başından beri paketli gıdalardan abur cubur dan tiksindim eskiden çok severdim. Ama şimdi o gofretler çikolatalar ağzıma koyunca acı geliyor hiç yiyemiyorum. Arada özlemiyor değilim inşallah doğurduktan sonra geçer😓 daha da dün tahlil yaptırdım kanımdaki glukoz olması gerekenden düşük çıktı bu yüzden sanırım