babymom1017 Kızlar merhaba yasmin kullanırken hamile kaldım. Böyle bir durum yaşayan var mı? Bebeğe bir zararı olur mu
Civciv08 babymom1017 farketigin anda kestiysen bişey olmaz bence ama sen yine de doktora gittiginde söyle
guzelanne01_ babymom1017 canım bişey olmaz kuzenimde kaldı hapla Hamd olsun çoçuğu gayet sağlıklı düzensiz aldığın için hamile kalmışsındır
babymom1017 Civciv08 kestim doktor sorun olabileceğini söyledi araştırmaya sevk etti böyle bir durum yaşayan annemiz var mı diye merak ettim
Civciv08 babymom1017 icini ferah tut ya sonucta bilerek yaptıgın bişey diyil hamile oldugunu sonradan ögrenip de alkol icmeyi bırakan kişiler bile var Allah ın izni ile bişey cıkmaz inşAllah
guzelanne01_ babymom1017 Stres yapma canım zaten stres aşırı zararlı haplar zarar verse şuan bir sürü ilaç kulllanıyoruz onlarsa verir en zararlısı antibiyotik doktorlar diyor zaten