mrvty İlk defa yanlışlıkla oldu ister istemez korku ve panik oluştu bilginiz var mı sakıncası hakkında
Puhukuzusu mrvty Ben de bir kez geçtim, geçilmemeli diyenler var, onlar xray Işını yaymıyor diyenler var. Birşey olacağını hiç sanmıyorum, bir kez geçmeyle. Bundan sonra da içimiz rahat etsin diye geçmemeye devam..
Nslhnfdn mrvty 8 aydir ilk defa gecen gunlerde bir kere dalginligima geldi. Oyle tek seferden falan birsey olmaz. Surekli maruz kalmamak gerekiyor
Aybukealtintas mrvty Ben ilk 4 hafta hergün bilmeden geçmişim sonra ki 2 haftada bilerek geçtim, işimden dolayı mecburum 🤗 önemli olan o cihaz değil zaten çanta vb esyaları geçirildiği cihaz asıl xray cihazı oluyor
Nurcin mrvty valla istanbul'da her metro girişinde var. ve hatta bazılarında hiç başka yerden geçme ihtimali de yok. o yüzden mecbur geçiyoruz. napalım. metroyada mı binmeyelim yahu :D bebişler uslu durun içerde :D
Acemimum Bişey olmaz canım bi kereden bnde bi kaç kere unutup geçmiştim onlarda öyle zarar verecek radyasyon yokmuş ama yinede geçmesek daha iyi olurmş
mrvty Puhukuzusu Acemimum biraz araştırdım da dediğiniz gibi tedbiren geçmemek daha iyiymiş ama bir zararı da yokmuş sanırım. Havaalanındakiler gibi ya da röntgen cihazları değilmiş sadece manyetik uyarıcıymış
Selim_Alparslan Üniversitede geçmek zorunda kalıyorum bir zararı olur mu düşünmedim 🤷🏼♀️ AVM’lerde de geçiyorum