hamileyimben 35 haftalık olduk bebeğin başı yukarda doktorumuz artık büyüdüğü için bebeğin dönme ihtimali çok düşük dedi sezaryen olucak muhtemelen dedi benzer durumu yaşayan var mı?
_edakrsu22 hamileyimben instgrmda takip ettiğim biri vardı bebeği yan dönmüştü bu yüzden sezaryana alacaklardi sezaryan için beklerken bebeği döndü ve normal doğum yaptı yani doğum esnasinda bile dönme şansı varken bekleyin birazdaha başka doktora daha gözükün inşallah döner
Bussy_ hamileyimben ablamın bebeği son hafta ters dönmüştü. Evde uyguladığı hareketlerle bebeği doğum kanalına çevirebildi. Ve normal doğum yaptı. İmkansız diyen doktorları ben anlayamıyorum.
Nazli09_ozgur hamileyimben 37 haftaya girdik başı hâlâ yan da dönmedi bekliyoruz biz de.doktor şimdiye çoktan dönmesi lazım di dönmezse seseryan dedi
serycckdl hamileyimben 38.haftadayım hala yan duruyor. Kontrolüm vardı kendiliğinden geleceği yok dedi bakalım ne olacak 😕
Medine1104 Bizimde bu haftaya kadar normal doğum pozisyonundaydı 37. Hafta da yan dönmüş dedi doktorumuz dönmezse sezaryen dedi