Bilmeyenler ve bu durumu yaşayanlar için tek tek detaylarıyla yaşadıklarımı anlatacağım. 21 yaşındayım, ilk gebeliğim, ailemde kalıtsal bir hastalık yok. İlk ikili tarama testimde, çocuğun ense kalınlığı 2 mm, burnu normal, kalbi ve diğer bütün organ ve uzuvları normaldi, ama sonradan hormon testi için aldıkları kan tahlillerimde uzman doktorum şüpheli bir durum gördüğünden bahsederek beni tekrar jinekologuma gönderdi. Jinekologum da amniyosentez yapmam için beni dün başka bir uzmana gönderdi. Ultrasonda ölçüm yaptıklarında bebeğin normal ve sağlıklı göründüğünü büyük ihtimal test sonucunun da negatif geleceğini söyledi. Bugün telefonla arayarak tam olarak full down sendromlu diyemeyeceklerini ama bir kaç hücrede down olduğunu, Salı günü gelip tam olarak açıklama yapıp seçenekler Hakkında konuşmamız gerektiğini söyledi. Bu testin %100 tanı koyması gerekirken hala kesin bir şey söylemiyorlar. Eşimle görüştüğümde eğer az bir şüphe dahi olsa bebeği aldırmak istediğini söyledi. Salı günü sonuçlarla beraber güncelleme yapacağım.