Ben yaşıyorum bebek en başından beri hep solda duruyor hatta karnım sola doğru şişmeye başladı yamuk duruyo 😁 detaylı ultrason da doktor böbreklerime baktı sol böbrek sıkışmış durumda ilerde ağrı yapabilir doktoruna söylersin demisti şu an 22+6 haftalık gün içinde bir kaç kez ağrı geliyor inşallah doğuma kadar dayanabilirim bide sol böbrekte taş var benim o da bazen ağrı yapiyor