Normalde özele gidiyorum Ferrum kullanıyorum kendimi bildim bileli demir anemisi var. Geçen sağlık ocağından arayıp biz de test yapıcaz gelin dediler gittim kan verdim, doktor kanın çok düşük ilacın yetmemiş yükseltelim dedi. Gynoferon yazdı kendi doktoruma haber verip başladım iğrenç bi ilaçtı midemi çok ekşitti bulandırdı ve bozdu. Dayanamadım bıraktım, bugün kendi doktorum tekrar kan değerlerime baktı. Zaten gebelikte kanın düşük olmasını isteriz dedi, plasentayı en iyi bu şekilde besliyormuş vücut kam çok yüksek olmasını istemiyorlarmış.. o yüzden gynoferona gerek yok dedi sağlık ocağı doktorlarımız bazen abartabiliyor veya hamilelikte farklı değerlendirilmeler yapılmıyor dedi. Sizin de kan değeriniz çok düşük değilse ilacınızı değiştirtebilirsiniz doktorunuza söyleyin. Beni çok huzursuz eden bir ilaçtı