bendiyebiriii beslenme sanırım en mühimi. Gerçi bizim ğlkemizdeki balıklarım oemgası maalesef yüksek değil (bu yüzden oemga 3 ilaç üretiminde de kullanılamıyor kar) ama yine de balık tüketmek efso bir şey :) ben uzun zman kullandım OMEGA ama artık kestiler benden sanırım kan sulandırıcı etkisi sebebiyle artık kullanmıyorum sadece omepa vm diye bir multivitaminim var folik asit için, ında düşük miktar OMEGA epa dha var bir de işte balık. )) Ama ben haftada bir ancak balık yiyebiliyorum ,://