Arelmom kafamda hep vardı, bana vajinadan bebeğin çıkması fikri çok zor geliyordu. Birde üstüne vajinal doğum videosu falan izlemiştim önceden. Sonra doktoruma söyledim o da çatı muayenesi yaptı ve önce denemeni istiyorum dedi kanal vs uygun
Tamam dedim. Kolestaz olduğum için 37+0 da doğumum başlatildi suni sanci ile, sancıları çok hissetmedim baya uzun süre verildi. Acilmam ilerlemedi asla, süreç uzayınca bebeğimin kalp atışı bir düştü çıktı orda ilk karar degistim doktorum normal bir yere kadar dedi
Asıl kararımı sürekli vajinal muayene olmam degistirdi, dayanamadım. Ebem elinde çubuk ile suyumu patlatmaya gelince istemiyorum ben sezeryan yapacağım dedim
Doktorum gene bir dene tamam suyunu patlatmayalim dedi ben kafada bitirmiştim, acilmam hala ilerlemeyince yok dedim
Pişmanım uğraştığım için baştan sancı çekmeden yapsaydım diyorum