Bende 24 Kasım 2021 de ameliyat oldum 20 haftalık hamileyim kilo almadım şuanlık gayet güzel ilerliyor hazımsızlık ve gaz sancısı hariç bebeğimde haftasıyla uyumlu hatta önde gidiyor çok şükür bende fazla bir şey yiyemiyorum ama süt muz çok tüketiyorum beslensin diye 🙏🏼 ideal kilolarıma inmiştim hamile kaldığımda ben 57 oluyum falan diyordum 62 kg’yle hamile kaldım ☺️ 60 a düştüm şimdi 60-62,5 arası oynuyorum 💕