Kızlar ikinci gebeliğim ve daha sadece bir aylık hamileyim ama aşırı duygusalım her gün ağlıyorum ben bile bu halimden bıktım eşimide bıktırıp üzmekten korkuyorum ama elimde değil hep ağlıyorum napabilirim bu konuyla ilgili benim gibi olan varmı merak ettim 🙁