Gul616161 Kızlar Selam, 2. Çatlatma iğnemi yapmıştım ama sonuç yine hüsran. Soğan kürünü çok met ediyorlar bende yapmak istiyorum. Ne zaman nasıl başlamalıyız? Yapanlar fayda gördünüzmü? Bilgi rica ediyorum. Adetimin ilk günü bugün ne zaman başlamalıyım
Lcn1 Gul616161 merhaba canım ben yaptım ve o ay hamile kaldım adetim.bittikten sonra yumurtam catlayacagi gün bıraktım sonra zaten 16 gün sonra o güzel haberi aldım çok şükür inşallah darısı senin başına 🙏
Busraanuur Soğan suyuna adet bittikten ertesi gün başlayıp sabah akşam aç karnına 10 gün boyunca içmek gerekiyor , eğer adet söktürücü için kullanılacaksa da 15 gün içilmesi gerekiyo:)
aybukekurt55 Busraanuur aç karnınamı oluyor acaba soğan kürü ben bir kaç gün içtim soğan geliyordu ağzıma çok zorlandım içerken
busraokutan Lcn1 yumurtanızın çatlayacağı günü nasıl anladınız? 15 gün yapılmıyor mu bu kür? bir de bir sıkıntınız var mıydı sizin? ben de kaç gün yapılması gerekiyorsa ona göre bırakağım da kürü o yzden merak ettim
Lcn1 busraokutan Canım zaten önceden bir şeffaf akıntı oluyir oradan anlıyorum benim. birde sol yumurtada kist vardı oda o ay yok oldu başka bir sıkıntım yoktu ben gün saymadım açıkçası yumurtam catlamadan birkatim
busraokutan Lcn1 bende o akıntı olmuyor o yüzden ben anlayamıyorum :( ovulasyon testi de yapamıyorum çünkü beni çok strese sokuyor. ben de 15 gün kullanılması gerekiyor diye biliyorum pcos var bende bebek düşünüyoruz
Lcn1 busraokutan Canım stres en büyük etken stres yapma birşeyler uğraş kafan hiç oaraya takma tam bilmiyorsan yumutlagin günü ozamn 15 gün yap insllah en kısa zamanda seninde bir bebişin olur 🙏
Eflalannesi busraokutan ya ben 5 gün kullandim ama midem almadı bıraktım bide hayıt tohumu al canım 15 gün kullan buda ise yariyormus