Buse2307 Kuzum bende aynıyım 11 haftalık olduk. Midem ağrıyor, gaz oluşuyor, ne yesem mideme oturuyor sanki hazmedemiyorum. Çoğunlukla çıkarıyorum yediğimi. Günde bir adet soda içebilirsin, beyaz leblebi yiyebilirsin bunlar bana iyi geldi sanki. Cici bebe yiyorum, kraker falan bunlarla besleniyorum. Mutfağa giremiyorum, yemeklerden tiksindim. Herşey pis geliyor .. 🥲 Anlat anlat bitmez benimki 🙈