Merhaba arkadaslar ben ayin 11 inde sağlık ocaginda gebelik için kan testi verdim beta hcg 1257 çıkmıştı . İki hafta sonra devlet hastanesinde yine kadar testi istediler sonuc yine beta hcg 1257 . İnternette değerin ki gunde iki katına çıkması normal kabul ediliyor benim iki haftada ayni kalmiş. Bu normal mi ? Şu an aşırı korkuyorum