beraa Doktorum bebeğin çok sağlıklı ama boyu biraz kısa dedi kafaya taktım boyunu da söylemedi sizde durumlar nasıl?😊
minikoglumuz Merhabalar konu dışı birsey soracağım aynı haftadayiz karında sertlik ve gerginlik oluyor mu ara ara sizde acaba
beraa Ferahkabay Maşallah doktor bana bisey demedi 2 hafta sonra detaylı ultrosana gireceğim o zaman sorucam insallah içim rahatlar 😊
beraa Mucizem33 Baktım ama göremedim Çok şükür sağlıklı babamızda dayımız da uzun boylu böyle olunca şaşkınlık içine girdim Eşim takma kafana doğunca boy atıcak zaten diyor ama işte annelik😊
miraninannesi_ denizarenmom ya 19 cm demek istemiş işte :) bir de bazen crl ölmeyi unutuyorlar onun için kağıtta yazmıyor en son gittiğimde bende başkası baktı öncekine göre küçük söyledi bende kafama taktım :(
beraa miraninannesi_ miraninannesi_ İnternete baktım ölçüm değişebiliyormuş doktor randevumu iple cekiyorum sormak için
Mucizem33 beraa benim kizim da da doktorumuz bacak boyu kisa demişti bende olabilir dedim masallahb37 haftalık 52 cm doğdu ve suan 10 yasinda allahım esirgesin yaşıtlarından uzun bile
beraa Mucizem33 Çok şükür maşallah 🙏🙏Eşim de takma kafana daha bebek gelişecek diyor ama ilk hamileliğim ondan biraz takılıyorum 😊
Mucizem33 beraa takılma canim boşver bende 10 seneden sonra 2. Gebelik mucize gibi oldu olmuyordu ilk gibi heyecan var cinsiyet Belli mi peki
Mucizem33 beraa sut urunleri ic benimkide erkek sağlıkla gelsinler beslememe dikkat et gerisi gelir 😍