Mbd Kızlar ara ara sancım oluyor özelllikle yatarken ve otururken. Hareket halindeyken bişey hissetmiyorum. Ilık duş aldım ağrım geçti. Böyle olup doğuran var mı??
emirtosveannesi Mbd ana bu ben akşam dan beri sancı yokluyor kalktım duş aldim geçti ama arada bir sizlama şeklinde geliyor belime kasiklarima falan çantaları falan arabaya koyduk hatta ama sanırım yine doguramiycam gibi hissediyorum bakalım neler olacak
Tatli1dunya Mbd Benimde 36 da başladı duşa girince geçiyordu doğuma hazırlık kasılmaları oluyor şimdi 39 haftayız.
Mbd Begonya28 gerçeği olduğunda gittikçe artıcak sanırım. İlk gebelik olduğu için panik yapmak istemiyorum şu an gitmeme gerek yok dimi?
Mbd Begonya28 teşekkür ederim canım rahatlattın. Suyum gelcek gibi oluyor bebek aşağı çok iniyor baskı oluyor rahmimde. Gitmim dimi şu ann
Tatli1dunya Mbd Bende öyle diyodum doğcak diye annemler falan geldi ama 3 gün sürüp kesildi feyk attı bize dedik.😂