Pinkpurple Kucuk_melegim panik yapmayın ben de şeker çıkınca kötü hissetmiştim. Diyetisyene gidip diyet listesiyle deneyin düşüşe gececktir
Kucuk_melegim Pinkpurple hiç birsey önermesi hastane şeker yukleme testi temiz çıktı diye ama evde kendim bakinca 151 gordum
edb06 Pinkpurple tokluk 1 saat sonra ölçüldüğünde kaç çıkmalı peki ? Ve sabah 1 kere açlık sonra sabah öğlen akşam toplam 3 kere tokluk mu bakılmalı
Pinkpurple Kucuk_melegim şeker olsaydı yüklemede çıkardı diye tahmin ediyorum. Dediğim gibi su sıralar fazla karbonhidrat şeker beslenmis olabilirsiniz o yüzden yüksek çıkmıştır
Pinkpurple edb06 tokluk 140 altı olmalı. Sabah öğlen akşam açlık tokluk baktım ben. Akşam yemeğinden 3 saat önce falan beslenip öyle olcuyorum.