minikoglumuz Haftamdayim ara ara karnım da gerginlik oluyor sertleşiyor affedersiniz kabızlik falan söz konusu değil. Bu haftalar da sertlik gerginlik olması normal mi
AyFa1608 minikoglumuz 19+3 üm. O zamanlarda başlamışto benimde gerginlik hissi. Normal onlar rahim büyüdükçe kasları gerilip açılıyor.
Ferahkabay Benimde oluyor bende 17+1 deyim sertleşme ve kasık ağrım oluyor normal galiba rahim büyüyor ondan
minikoglumuz Ferahkabay yaa çok korktum bende mi böyle diye böyle nasıl tarif edeyim karnım göbek çevrem sertlesiyor kaşık ağrım çok nadir oluyor o rahatsız etmiyor da karnımda ki sertlik gerginlik rahatsız ediyor
minikoglumuz Ferahkabay hayır hissetmiyorum hissetmek için çok bakıyorum dinliyorum ama Bi tık yok . Peki siz hissedebildiniz mi