Derya183 Kızlar sorum üste 17+4 günlük hamileyim ve canım aşırı noodle çekiyordu yedim sizce zararı olmusmudur aranizde yiyenler Varmi ve hamileliğim den veri sadece 1 defa yedim
mysweetbabyy Derya183 yedikten sonra zararı olur desek ne değişecek yemeyin söyle şeyler gebelikte normalde bile ne kadar zararlı bi kereden bisey olmaz ama devamını getirmeyin
Sevval0308 Derya183 canım moralini bozanlara bakma. İnsanlar akıllarınca sizin yerinize sizi dusunebiliyor. Canın çekmiş yemişsin. Günde 5 paket yememissin yada her gün yemiyorsun sonuçta şifa olsun kuzucuga🥰
en_guzel_emanetlerim Derya183 bende bir kaç kez yedim bu ikinci hamileliğim ilk kızımda da yedim bunda da yedim şükür bi sıkıntı yok canım istedikçe tadına bakmakta nefsini köreltmekte bi sıkıntı yok
Serifenuryilmaz Derya183 ben de hamileliğimin başlarında yidim canım çok çekmişti kilo aldırıyor o bı kesin😂
Derya183 en_guzel_emanetlerim öylemi diyorsun peki için rahatladı şuan zaten tuketemiyorum normalde de ilk kez yedim yorumunuz için teşekkür ederim ❤️
Serifenuryilmaz Derya183 vallahi ben bir kerede yemedim canım çok istiyordu napacaz herşeyi kisitlayamayiz ya bişey olmaz takma boşver 😅