duru21 mrb kızlar soyle baslayalim hikâyemize öncelikle rabbim bütün bekleyen annelerin kucağına sağ-salim hayırlı bir şekilde kavuştursun kuzucuklarini . gelelim hikâyemize aslında biz çarşamba günü randevu almıştık normal kontrol için devlet hastanesine ama ben bide özele gitmek istedim ve 16 ekim salı günü özel hastaneye gittim ve bisi çıkmadı şancı yada başka bsii neyse hastaneden çıkacakken ben lavaboya girdim bide ne goriyim kahverengi leke neyse şok oldum önce tabi çünkü beklemiyordum çıktık hastaneden eve geldik yavaştan belim agriyo tabi evdede baktım tekrar aynı leke neyse yavaştan geliyo sancılar tabi allah dedim gekiyo galiba neyse gorumcem yanımdaydı yemek felan yedik arkadaşta geldi bana tabi yavaştan yavaştan şancı vuruyo ama şiddetli değil önce 7 dakikada bir sonra 10 dk oldu sonra 8 öyle değişiyordu plates topuyla oturup kalkmakla akşamı buldum saat 8 oldu baktım yok cogakiyo gittik hastaneye acile gttik açılma şancı hiçbişi yok geldik çayımızı içtik bi guel sohbet muhabbet yavaştan geliyo yine şancı sıktım dişimi saat 12 tekrar hastaneye gttik baktıki 4 cm açılma bana burda çekmek istersen çek dedi doktor ama beni dinlersen eve git dedi çünkü buurda kalırsan kötü olursun zaten doktor yarış verseydide kalmazdım en başından beri herzaman evde cekecem dedim korktuğum tek şey şuydu doktor ve ebelerin bana kziip azarlamasi neyse çıktık tekrar eve geldik eşim ve gorumcem uyudu tabi ben de uyumaya çalıştım ama yok olmuyo siklasiyo 5 dk bire düştü sancılar lavaboya gdiyorum ıkınma hissi ve en son kanama baktım yok saat 6 ya kadar çektim saat 7 de hastaneye vardım açılmaya baktı tekrar aynı doktor ve vayy bravo aferin sana dedi 9 cm açılma hemen doğum dedi tabi ben bi seviniyorum inanın bana rabbim yardım ediyo ona sığındım bol bol dua ettim tabiki canınız aciyo tabiki dayanilmaz hale geliyo ama gerçekten rabbim yardım etti korkmayın normal doğumdan neyse gittik ameliyathaneye tabi bi sürü hamile ordada bi suriyeli vardı of diyroum anlayın neyse ordaki doktor baktı bana super dedi sen yarim saatte doğurursun dedi damar yolunu açan hemşire sen bunlara bakma dedi sakin ol dedi güzelim bağırma bağırsan yapamazsın dedi öyle güzel konustularki inanın bi an unuttum sancimi doktorların ebelerin iyi olmasida çok önemli gerçekten rabbim bana iyi insanlar nasip etti neyse tekrar uzandım nst ye büyük ıkınma hissi geldi çocuk gekiyo dedim doktor baktı kalk dedi bunarada suyumu onlar patlattı patladikltan hemen sonra zaten o buyuk ikimma hissi geldi neyse teker teker kontrol ediyor alttan muayene yapiyorlar ben geçtim çatala baktı doktor aa aferin bebeğin kafası gorunuyo dedi hemen doğuma doğuma girdim doktor lar stajyerler vardı 5 6 ksii toplamda doktor bana bak güzelim sen çok güzel bir doğum yapacaksın tut elimi sakin ol derin nefes al dedi bir ikindim yok iki ikindim üçüncü ikinmada hadi kzii m hadi gzuelim diye diye geldi meleğim kuş kadar hafifleyen bir vücut ve o inanılmaz an o kadar güzeldiki anlatılmaz 🐣neyse doktor lar stajyerler hepsi tebrik etti beni bende onlara bol bol dua ettim tabi inanın onlardan olmasa yapamazdım yani düşünün devlet hastanesinde ve böyle sine iyi doktorlar rabbim herkese nasip etsin kolay doğumu çarşamba günü saat 8 .34 te aldım kucağıma 🐣 kızlar çatı muayesinden korkmayın hicbir şekilde korkulacak bisi yok abartanlara bakmayın kasmayın kendinzii rahat bırakın allah yardımcınız oluyo su an uyuyo meleğim öyle guzelki allahım isteyen herkese nasip etsin bebeğini bekleyen bütün anneler sağlıklı hayırlı bir şekilde alırsınız kucaginiza insallah rabbime sığının yureginzii ferah tutun normal doğumdan korkmayın bol bol dua edin uzun oldu hakkinzii helal edin benden bu kadar 🤗🤗hayirla sağlıkla kalın insallah hepiniz . (bu arada sormak istedğiniz bisi var sa cevaplayabılirim)🤗❤❤❤
Merwe60 duru21 dikisiniz falan varmı varsa çok acıyor mu normal doğum çok istiyorum ama kesi ve dikiş ten çok korkuyorum birde hangi ilde devlet hastanesinde yaptnz devlet hastanelerinde böyle ii doktora denk gelmek de büyük şans maşallah gerçekten
Papatyali duru21 yaa ne güzel bi doğum hikayesi olmuş maşallah size ♥️ Merak ettiklerim kaçıncı haftada oldu, açılma 9,10 cm olana kadar durumunuz nasıldı acı çektiniz mi :/ çok mu sancı oluyo 🙄 Ay çok korkuyorummmm 🙄🙄
duru21 glsmkll benim sancim belimden karnıma vuruyordu kasiklarim ağrımadı mesela direk belden karna vuruyordu böyle adet sancısı gibi ama tabi daha şiddetli
duru21 Merwe60 izmirde yaşıyorum canim tepecik kadın doğum evinde yaptım dikisim var evet tabiki dikerken bisi hissetmiyorsun ama sonrası da öyle abartılacak bi ağrı değil düzenli bakarsan mikrop kapmasa agrimiyo sıcak suyla yıkıyorum ve göz kremi sürüyorum 3 gün oldu tabi daha ama korkulacak bisi yok normal düşünüyorsan öyle devam et dua et
Merwe60 duru21 siz çok şükür kavusmussunuz evladınıza Rabbim bizlere de yardım etsin inşallah son zamanlar geçmek bilmiyor 😊
duru21 Merwe60 inanın öyle bi geçiyor ki 3 gün oldu doğum yapalı sanki 3 yıl gibi çok güzel bi duygu sabredin dua edin 🐣hayirlisyla rabbim kavuştursun sizide sağ-salim bi şekilde insallah🤲
minasura 8 yıl önce sezeryan yaptm o zamn da normal istedim ama olmadı ikinciye hamileyim acaba diyorum yapabilirmiyim ama iğneden korkan ben deli gibi korkuyorum doğumdan ve o kadar imreniyorumki normal yapanlara maşallah
duru21 minasura bence korkma canim eğer doktorun normal oluyo diyorsa normal yap korkulacak hiçbişi yok çok şükür rabbim darda olanlara herzaman yardım ediyo heleki bunbi anneyse
minasura duru21 teşekkür ederim canım inşaallah direk sezeryan diye gitmicem ama inşallah yapabilirim daha çok ama şimdiden alışmak o fikre daha iyi
duru21 Papatyali doktorlara göre 37 38 haftaliktim ama son adet tarihime göre 40 +2 deydim ve biliyordum bu hafta doguracam diyordum kısmet oldu ve doğurdum acilmam sancılarım başladığında 8 dakika da birdi önce 10 dk bir oluyordu 7 dk da bi oluyordu belimden karnıma vuruyordu adet olacakmışım gibi tabi daha şiddetli o sancılarla gittiğimde 4 cm dedi eve geldim ve 5 dk da bi oldu şiddetlendi lavaboya ihtiyacı hissediyorsun aman gtriginde bisi yok zaten kesintisiz oluyo o sancılar artık yani benim öyle oldu hastaneye vardigimda 9 cm dedi öylece girdim yarım saat 45 dk da tam açıldı artık oda büyük ıkınma hissiyle açıldı umarım normal yaparsın korkma gerçekten korkulacak bisi yok allahi n izniyle alırsın kucağına melegini
duru21 Nupelda yani sıkıyordu beni belim ve karnım çok ağrıyordu böyle ıkınma hissi sürekli oluyordu ama herkesin vücut yapısı acı dayanikligida aynı degil kendinize güvenin allaha dua edin o kapının arkasında rabbim size yardım ediyor zaten bebek doğduğunda hiçbişi hissedilmiyo diyorlar kuş gibi hafifliyorsun çok doğru bi söz 🐣
Papatyali duru21 ya çok güzel ilerlemiş inşallah benimde kısa sürer 🤗 inşallah ya çok teşekkür ederim. Allah’ım acısını göstermesin ömrü güzel olsun meleğinin ♥️
duru21 Papatyali amin canim amin sizinkinide hayırlısyla sağ-salim kucağınıza almayı nasip etsin insallah❤