Dilanayhan ilk kızıma hamileyken hastanede kadının biri sürekli karnıma bakıp erkek diyordu.(herkes diyordu gerçi) Kadına ısrarla detaylı usg girdiğimi ve kesin kızım olacağını söylediğime rağmen yemin ediyordu erkek olduğuna . şu an tekrar hamileyim daha bu sabah çok yakın bir akrabamdan bu kesin erkek, kız olamaz karnın çok sivri, top gibi sözlerini duydum . Onu da inandıramadım kız olduğuna 😂boşver yani