Hamilelikten hamilelige değişiyo benim ilk gebeligimde hiç ağrılarım olmadı çok rahat geçti 1 kere bile kusma olmadı sancı bel ağrısı hiç bisiy olmadı çok rahattı bu ikinci gebeligim biraz ağır geçiyo bel ağrısı oluyo sancı gibi ağrılar giriyo gece bazen uyuyamıyorum kimileri iş yapar ağrıları olur kimileri iş yapmasa da ağrıları oluyo bence hamilelikten hamileliğe değişiyo