Tusami İsimli hastane çıkışı yaptıracağım, instagramda bebecon diye bir sayfa var hatta trendyolda da var, çok beğendim. Bu sayfadan yaptırıp memnun olan yada olmayanlar var mı??
A_syma Tusami 12 li hastane cikisi yaptirdim. 375 tlye Penyesini begendim. yikadim ütüledim solma yapmadi. Sadece yastiktaki kilifin kumasi basit. Oda cok onemli degil :)
PatiAnnesi Ben 12 ‘li hastane çıkışı yaptırdım. Genel olarak fiyatına göre memnun kaldım diyebilirim. Önlükte küçük bir dikiş sıkıntısı vardı çok önemsenecek bir şey değildi. Bir de yıkama talimatına uymama rağmen yıkadıktan sonra hafif bir renk solması ve tüylenme oldu. Teslimatları çok hızlıydı