Bulutunannesii ne kadar stres yaparsak o kadar zorlastiririz diye dusunuyorum. Dogum sekli farketmeksizin 8-10 kg dogumla gidiyor. Son haftalarda da odem vs tutmamak icin bol su yesillik balik et vs tuketirsiniz daha sabitlersiniz. Emzirirken en tehlikelisi gece atistirmaliklariymis. Buna da dikkat edersek sorun olmaz. Lohusalik gecince disariya cikip bebekle yurursunuz, evde leslie hareketleri var onlari yaparsiniz. Kafanizda belli bir kiloyu limit belirlemeyin vucut sonra kitlik psikolojisine girip herseyi yaga cevirmeye kalkiyor. Siz yiyerek kilo vereceginiz gunleri kendinize empoze edin.ben simdi hayatimdaki en yuksek kilodayim ama verecegime de inaniyorum. Siz de inanin. Sezeryandan 3 ay sonra karin kas vs calismasi yapilabilirmis aklinizda bulunsun.Saglikli dogumlar dilerim.