ayseeray1 Merhabalar 14 haftalık gebeyim, yemek yerken dişimin döngüsü düştü,ne yapacağım ben ,gebelik öncesi özellikle doktora rica ettim, gebelik düşünüyorum diye,5 ay dayandı dolgu ..
Tiiffany ayseeray1 merhaba. Yaptırdıgınız yer sağlam yapamamıs tekrar gözükün telafisini yapmalı bence
Serapp777 ayseeray1 su ara agrm sızım yok ama dişimin bi kısmının minesi aşınmış sanırım o tarafla çiğneme yaparken acıyor o yuzden arastırdm biraz 16. hafta itibariyle dolgu vs yapılabilir dıyor doktorlar ben daha 12. haftamdaym onumuzde cok zaman var gecmezse gitmeyi düşünüyorum.Siz yine de doktorunuza da danısın ama bazı diş rahatsızlıkları tedavı edilmezse daha zararlı olabılıyormus
Hividarin ayseeray1 ay benimde dolgu değilde dolgu yaptığım dişimin yarısı kırıldı şuan çürümeye yüz tutmuş.doğumdan sonraya bıraktım zaman zaman agrı sızı yapıyor geçiyor parol alıyorum bazen, gebelikte işlem yapma taraftarı değilim
ayseeray1 Hividarin bazen diş sorunları bebeğe iyi gelmiyormuş, bide ben yemekle tuttum, zararı olur mu..
Hividarin ayseeray1 Benim bu sorunum 3 aydan beridir var şuan 8 aylık hamileyim bebeğimle ilgili bir problem oluşmadı şükür.yinede doktora görünmenizde fayda var sizinde içiniz rahatlar en azından..