Bernnnaaaa 10 dakikada 1 gelmesi de düzenli olabilir. Bence güzelce solunuza yatın. Telefonu alın dakika tutun. Atıyorum 22:02 ağrı geldi, 22:03 ağrı geçti, 22:12 agrı tekrar geldi diye.. sonra bakın bakalım hem ağrı ne kadar sürüyor hem de kaç dakikada bir oluyor?
Anca böyle anlarsınız. Eğer 6-7 dk da bir gelip de geçmiyorsa bir süredir bence hastaneye gidin.