Selam arkadaşlar pazartesi günü 50 mg lık şeker yüklemesi yapıldı ve sonuçlarım yüksek çıktı Perşembe günü 100 mg lık şeker yüklemesi tekrar edildi sonuçlarımi az önce e nabızdan gördüm malesef yine yüksek doktor böyle bir durumda endokrine yönlendirecegini söylemişti bunu yaşayan var mı endokrinde ne gibi bir tedavi uygulanıyor bilgi verirseniz çok sevinirim