1234456789 dikkat etsen iyi olur canım bak ben 29 haftalığım şekerim çok yüksek çıktı ben ilk başlarda hiç tatlı şeyler yiyememiştim ama sonradan çok yemeye başladım bugün öğrendim şekerimin yüksek olduğunu artık yemeyi düşünmüyorum yarın tekrar gideceğim ne dicek bakalım doktorum tekrar testler yapacak