Kızlar ben 29-11-2022 doğum yaptım ama bebişli hayat telaşlı olduğu için daha şimdi yazabiliyorum.
Ben 38+0 planlı sezeryan oldum kendi isteğimle.
Kızlar gerçekten korkacak kadar değilmiş kan almak daha acı verici. Ameliyathaneye girerken iğneyi nerdeyse hissetmedim sadece soğukluk hissettim sürdükleri ilaçdan dolayı. Ilk başta tansiyonum düştü ve midem bulandı sonra direkt düzeltiler. Ben dokunma dikme vs hiçbişey hissetmedim.. sadece bebeği çıkartırken sanki salladılar beni ve ğöğüsümde bir baskı hissettim.
Yani anladığınız kadariyla ameliyat 0 acı. Uyuşuk gittikten sonra yoğun bir adet sancısı çektim ve gerçekten ilk kalkış çok zor ama yürüdükçe açıldım. Benim doktor ağrı kesici pek önermiyor o yüzden ben çoook sancı çektim artık yalvardım verin diye öyle rahatladım sizde mutlaka isteyin ben boşuna çok sancı çektim. Şu an 10 gün oldu doğum yapalı ve artık tüm işlerimi kendim görüyorum ağrım kalmadı sadece dönerken hafif hissetiriyor dikişler kendini o kadar🥰
Sorular varsa cevapliyabilirim 🥰🥲