Dilek5252 dtcanannn benimde 32. Haftamda 3.73 cikti dahiliyeye sevk etti doktorum dusuk dozda tiroid ilaci verdi dahiliye doktoru suan 35 haftaligiz 37 de kontrole gidecegim insallah
bendiyebiriii dtcanannn benim 16. Hafta falandı 4.58 çıkmıştı. Korkmayın düşüyor ilaçla. 21+5teyim 1.97ye düştü
Mhrbn44_ dtcanannn korkma canim 20.haftada falan bendede yüksek cikti dahiliye ilac basladi düşük doz her ay kan verip takip ediyoruz ilacimida kullaniyorum bir sikinti yok cnm çok şükür 32+4 olduk