kızlar 38+1 kendı istegimle sezaryan oldum, korku heycan panık bır an once yavruma kavusma istegi okadar garip duygular kı , ama ınanın korkulcak bısey degıl evet zorlugu var ama hersey o an yavrunuzu size gösterdıklerınde bitiyor sonradan canınızın yancagını bılsenızde o an sadece odaya cıkıp yavrunuza sarılmayı dusunuyorsunuz igne desenız acıtmıyor kesınlıkle korkmayın sadece kestıkten sonra ufak ufak dokunusları hıssedıyorsunuz bugun dogum yapalı 2 gun oldu yürüdükçe bende igleşiyorum hıssedıyorum sadece yatıp kalkarken zorlanıyorum sımdıden dogum yapıcak arkadaslara sag saglım yavrularına kavusmayı dılıyorum saglıcakla kalın aklıma gelenler bunlar 🥰