Sol bel boşluğuma dün öksürük krizine girmemle beraber bir ağrı saplandı. Nefesimi kesecek derece. 112 ile acile gittim. Parol ve serum taktılar. Böbreklere ultrasonla bakıldı kadın doğum ayrıca kontrol etti falan hiç bir şey bulamadılar. Ağrım hala devam ediyor. 1 gün resmen 1 yıl gibi geçti. Ne eğilebiliyorum ne yatakta yatabiliyorum ne yürüyebiliyorum. Ani bi harekette dayanılmaz ve nefes kesen bir acı 🥺 bunu yaşayan var mı bezdim hayatımdan