Kizlar sabah 1 2 kere sancı girdi çıktı gibi oldu ama kısa süreli ve kasilmalarim vardı smdi de biraz yemek falan yaptım ayakta kaldım karnımın üst tarafından alta doğru bir ağrı giriyor arada bir kasiliyor karnım ağrıyor gibi midem falan bulanıyor gibi sjsjs bana biseyler oluyor anlayacağınız ha bide sıcak basıyor sizce doğum mu yaklaştı 38+1 deyiz fikirlerinizi alayım lütfen eşim arabayı kapının önüne getirmeye gitti annem çantaları hazırladı şuan çok hazırız ne güzel yemeğimi de yaptım mis bence dogurmamam için bir sebep yok 😆😆