Kevser_123 benimde aynı oldu 6 cü haftamda iş yaptım ve gündüzden yürümüştüm çarşıya inmiştim içimden kan boşaldı ve çok şükür o gün acil müdahale ettirdim 2 serum parogestam ilaç ve düşük önleyici keskin iğne yapıldı sabaha kadar hastanede kaldım çok şükür bebeğim sağlıklı ama kese de kanama oldu ve 1 haftadır kahve akıntılarım devam ediyor yatıyorum çok kalkmamakta çalışıyorum. Kahve akıntı neden geliyor bilmiyorum ama inşallah kese deki kanama atıyordur diye düşünüyorum 🙏🙏🙏