elif233233 Haftadan merhabalar . Yarın bulundugum ilçedeki doktorumuzda son kontrol. Ayrintiliya gittiğim doktor da karar kıldık doğum için 32 ve 37 de ona kontrole gideceğim. Düzenli ona gitmedim çünkü 1 saat uzaklıkta. Gün yaklaştıkça heyecan basiyor . Gece tuvalete gitme sıklığı arttı hareketlerde kısıtlamaya başladı. Kasıklar da ağrılar oluyor 2 doğumun yakın 19 ay ara ile olacak sezaryen . Sizde durumlar nasıl
Eldgrn elif233233 bizim görüş gününe var daha en son 26+5 de gittim 32 de çağırdı 28. İnde gidicem bekliyoruz bir ümit nasıl ne yaptı merak konusu inşallah güzel haberler ile gelirsin canım 🥰🥰
denizarenmom elif233233 benimde bir daha ki kontrolum 27+2de seker yuklemesi yapicaz🥲🫶 2 gun once gordum kizcemi ❤️
elif233233 Eldgrn çok teşekkür ederim. Hemen hemen yakın tarihlerimiz .bütün annelere nasip olsun iyi haberler sizede 😊😇 sağlıkla kucağımıza almak nasip olur inşallah
elif233233 denizarenmom konusu açılmışken ilk gebeligimde yaptırmıştım şeker yüklemesi ama şimdi düşünmüyorum çok zor geçmişti