mcansum Dunyevi isterse yazıyor istemezse yazmıyor benimki yazmıyor kolay kolay doktorumla konuştum ordan devam et yazdın dedi dedim öyle yazdı sorumluluk almıyorum ozman dedi tavsiye etmiyorum dedi tamam dedim beni bilir güvenir pyuzden söylediğime güvendi
Seydaamuratt Ben gittim yazmadı. Sadece kadın doğum uzmanları yazabilir dedi. Doktor randevuma daha vardı sağlık ocağında yazdırmak istedim gittim yazmadı. Eczaneden 150 tlye almak zorunda kaldım 🙄
Busbusu Evet yaziyo ama gebelik olduğunu belirtmeleri gerekiyormuş bnmde başıma geldi SSK karşılamadı eczacı recetyi duzelitsin doktorunuz gebelik olduğunu belirtsin demsti düzeltti doktorum ve aldm