Minigim38 Kızlar yenidoğan bebeklere kaç damla veriyoruz. Kılavuzda günde 1 veya 2 kez 20 damla yazıyor ama çok değil mi. Ben bide biogai kullanıyorum. Sizler kaç damla veriyorsunuz
elif233233 Minigim38 canım aynısından kızım ilk aylardayken almıştım doktorumuz öğrendiğinde direkt çöpe attırdı. 2005 yılında yapılan bir araştırmaya göre beyinde hasar bırakici maddeye rastlanmıştır. Iceriginde suklaroz var pek faydali bir sey degil Biogai ve relektaz kullandık sonra biz .
Minigim38 HilalEyce bende 5 damla verdim baktım kutuda 20 yazıyor fazla buldum. Sabah akşam mı veriyorsunuz
Minigim38 elif233233 aaa öyle miymiş yaa yorumlarda herkes faydasını gördüm demiş ondan almıştım 🤦♀️
elif233233 Minigim38 öyle canım . İsterseniz doktorunuza danışıp başka bir damla önermesini isteyebilirsiniz