Neseyakut Fatma_Nurrrr ben o sıralar erken doğum yapmıştım doktorum öncesinden söylemişti biliyorduk erken doğumu. O günler geldi şimdi aklıma🥰
Fatma_Nurrrr Neseyakut erken doğum demedi bana ama kafasını yitirmeye başlamış hazırlıklı ol bundan sonra dedi. Dün geceden beri sol kasıgimda aşırı batma hissi oluyor aralıklı olarak sabahtan beri bebegi kontrol ediyorum hareket etmiyor diye hastaneye gidecektim şimdi hareketlendi rahatladım bilmiyorum gitmeli miyim yinede suyum veya nişanım gelmedi.
Sevgi2565 Fatma_Nurrrr ben de 1 hafta kadar çektim ağrısını gerçekten çok kötü bir ağrı ben sol tarafıma yatamiyordum bile
Fatma_Nurrrr Sevgi2565 evet bende de öyle çok kötü bir ağrı geçici mi acaba siz kaçıncı haftanız yaşamıştınız.
Zeynepbebek23 Selam kızlar bende 34 haftalığım.Sağ tarafa yatamıyorum resmen o tarafa uzanınca basıyor.Bi haraketleniyor sanki uzanma diyor o tarafa.Bide sağ kasıkta ağrı oluyor neden acaba sancı gibi uzanıyorum kalkınca yürüyemiyorum.🥲
Fatma_Nurrrr Sevgi2565 bende Cumartesi gecesi aşırı oldu uyuyamadım resmen ama çok şükür bugün olmadı rahat uyudum uzun zamandır ilk defa