38Busra evet 3 gün oldu yapalı. Yatış yapılırken son nstde sancı çıkınca bekletmeden hemen aldılar. Venhar Ceyhan vardı, çok tatlı bir kadın. Sadece konsültasyon zamanı iletişim kurduk. Doğumda genel anestezi istediğim için doktoru görmedim. Uyandığımda çok ağrım vardı, ağrı kesici düşük dozlarda verdiler fayda etmedi. Bebek etkilenmesin sütten geçer diye. Sonra ben dayanamayinca narkotik ilaç verdiler öyle rahatladım. Hastane odaları tek ve iki kişilik temiz. Hemşireler sevimli. Konsültasyona gelen doktorlar sevimli. Odan iki kişilikse yanında kalan kişiler tamamen şans. Ben çok şanssızdım 🙄 refakatçi kadın tek kişi, ziyaret saatleri 12-13.00 ve 18-19.00 arası. Sezaryen sonrası çıkış süresi doğum sonrası yatıştan itibaren 48 saat. 5 dk önce bile çıkamıyosun. Yemekler berbat yani yemek demeye bin şahit ister, gıda israfı sadece. İlk gün neyse de ikinci gün de tatsız tuzsuz kaynamış suya un karıştırmış çorba diye getirmişler, günde üç adet serçe parmak kalınlığında galeta veriyorlar. Refakatçi de aç hasta da aç. Kendi imkanlarınla doyarsin. Evden çorba istedik biz simit poaca ekmek vs. Öyle yani. İmkan olsa özeli tercih ederdim açıkçası. Herkes kendi göreviyle ilgileniyor, görevi dışında soru sorarsan bilse bile cevap vermiyor kimse.