ddilaraas Arkadaslar mide eksımesi cok yasıyorum reflü dedi doktor neixum içen var mı gebelikte? Kullan sorun yok dedı ama ınternette kullanılmaması öneriliyor
tubacadircier ddilaraas bana doktorum mide sorunum için sadece prilam dr verdi onun dışında bişey önermedi ve bulantılarıma baya iyi geliyor
ddilaraas tubacadircier mide bulantım ıcın banada prilam verdı pek etkı etmıyor ama eksimemde cok var
ddilaraas Hallerimvarbenim Happycatt bunu duymustum oyı geldıgını söylemıslerdı ama bana hap olarak nexium yazdıfa emın olamadım ıste bugün ıcıyorum da tedırgınım
tubacadircier ddilaraas gaviskonu çok nadir belki içebilirsin dedi doktorum bana izin vermedi o yüzden